Hvordan legge til en ny admin eller bruker på en LoopSign-konto.
1 Det er enkelt å legge til ny bruker i LoopSign:
Åpne Adminpanelet for kontoen, og klikk på “Inviter bruker”.
Skriv inn epostadressen til den nye brukeren.
Definer brukerrollen til “Bruker” eller “Administrator”.
Dersom du setter en ny bruker som “Bruker”, så kan du gi den nye brukeren redigeringstilgang til et begrenset antall skjermer på kontoen.
InfoEn administrator har alle tilganger på kontoen, f.eks. til å invitere andre inn på kontoen, legge til nye skjermer og låse tilgang til spesifikke skjermer og innhold for ikke-administratorer. (Se egen veiledning her.) En ikke-administrator kan ikke invitere inn andre brukere, kan ikke opprette nye skjermer, og kan også ha begrensede redigeringsmuligheter på skjermer.
2 Fyll inn navn og etternavn på den du inviterer, og velg språk. Klikk “Inviter” nederst, og det vil gå ut automatiske invitasjonsepost(er) til den nye brukeren på det språket som du har valgt.
InfoNår du inviterer noen inn på LoopSign-kontoen din, så sendes det ut automatisk generert invitasjon på epost til den du inviterer. Dersom den du inviterer ikke er registrert bruker på LoopSign med tilgang til en annen LoopSign-konto fra før, så vil det sendes ut en særskilt epost med instruksjoner om å sette passord før innlogging. Sjekk spam-mappa om eposten(e) ikke dukker opp ila. et par minutter.